Manifestation mot våld !

Hejsan ! 
Kom hem för ett tag sen, idag i skolan så har jag kollat på en brändbollsmatch. Det var lärarna mot 9: orna :) Gissa vilka som vann ...?. ;) Ja det var 9: orna som vann med 5 poäng !  Efter det så åt jag & Lisa lunch, efter lunchen så tågade alla elever & lärare på Grimstaskolan ner till centrum. Vi hade en stor skylt som det stod " Grimstaskolan mot våld " :D  Våran rektor pratade lite, sen en tjej i 8:an som heter Camilla hon lästa en dikt. Efter det pratde typ nån somhetter Jan Olofsson, eller något sånt (?) Men efter det så skulle vi dansa, så jag & Lisa stof & dansade men det var ju flera stycken som dansade också ! Det kommer typ komma på tv & i tidningen :) Asså våran skola kommer bli känd ;) <3 Men nu så ska jag fixa mig & sen ta bussen hem till Mickan & hjälpa henne innan festen ! :D

Man måste ju bjuda lite ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0