asså F**K !

Hej.
Förlåt för att jag inte har bloggat, men allt har bara varit skit ! Orkar inte berätta, men jag har inte gjort så mycket för har inte varit på bra humör...
Men ja igår så åkte jag till Jonas och Mickan och firade Jonas ! Sen vid halv 6 kom Anette, Maja och Ebba och hämtade mig hos Mickan. Så åkte vi och hämtade Nora och så åkte vi till Kista. När vi kom dit så åt vi på donken, ovh sen tog vi ut billjetterna till bion. Vi såg på Footloose ! Skit bra film, rekomenderar till 100 %. Efter bion så körde dom hem mig, och då så myste jag bara i soffan med Mickan och Jonas. Sen fick jag smset som ändrade mitt liv !
Vill inte berätta vad som stod
Idag så vaknade jag typ runt 20 över 8 av att Levi grät, så då tog jag ner han och Noel och satte mig i soffan med dom, sen när Mickan och Jonas vaknade så åt vi frukost, sen så lite senare åkte Mickan, Jonas och Levin iväg och handlade. Så var jag och Noel ensamma hemma. Roooooligt ! Men nu så ska jag käka lite, så hörs senare !
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0