du är som googel, allt jag söker

Hej! Sorry för att jag har varit dålig på att uppdatera. I helgen har jag inte gjort så mycket, men idag så var det
ju första skoldagen. Det var ju som vanligt, men efter skolan så gick jag och Maja till grimbo och köpte dricka.. Sen gick vi till breddenskolans busshållsplats. Väntade på bussen, men fick inte vänta så länge för den kom efter 7 minuter. Tog bussen till nordanvägen och väntade på bussen, så tog vi bussen till Maja. När vi kom hem så fixade vi mat eller ja mellis. Sen så kom Majas mamma hem och så började hon med mat, det blir lax.. Gillar inte det eller tror inte det ;ö haha, men man kan ju alltid pröva något nytt! Sen så åker jag hem tror jag eller aa pappa får hämta mig. Han ska vara barnvakt till Noel, så dom får hämta mig. Men ja imorgon så är det skola som vanligt.. Vi bakar kladdkaka och ska snart ätá mat. Ska vara social nu. Puss

Juste, på torsdag så ska jag åka till stan och kolla på en onepiece, så får jag se vilken som är snyggast ! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin! Men ska vi göra länkbyte? skriv en kommentar på min blogg om du vill eller inte :*

2011-11-08 @ 15:55:31
URL: http://lisamm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0