For every girl with a broken heart: there's allways some guy with glue

Hej.
Idag var det ju skola, hade halvdag så slutade kloackan 12. Efter skolan så tog jag och Maja bussen hem till mig, vi gjorde inte så mycket. Tog lite bilder och så, sen när Maja hade åkt hem så skrev jag på min deckare som jag måste lämna in senast på fredag.  Sen fixade jag lite papper som jag ska ha med mig på utvecklings samtalet som jag ska ha imorgon bitti.. Men ja nu så sitter jag i soffan och kollar på Värsta pojkvänsakademin med mamma. Dricker lite saft coh myser i min onepiece :D Men ja imorgon efter skolan så kanske jag och Maja träffar Jens.. :) Sen på kvällen vid 20 i 6 så har jag säsongens första fysträning.. jippi.. :) :ö Men nu ska jag kolla på det, så hörs sen  :*
Puss :*

Wiiiiieou.. ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0