Förlåt för dålig uppdatering!

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat på jääääte länge, men jag har inte mått så bra den här veckan, men nu känns allt bra ! :)
Kan vara så ibland att jag inte bloggar... Men ja, idag var det ju skolan som vanligt..Efter skolan gick jag och Maja hem till Aline, så käkade vi lite, sen badade vi i typ 1 timme eller nått. Sen käkade vi middag och sen åkte Maja hem. Så kom pappa med mina fotbollskläder så böt vi om, sen körde Alines mamma ner oss till bippen. Hade träning, efter träningen så kom Björn och hämtade mig så körde vi hem Aline. När jag kom hem så duschade jag sen så käkade jag lite.. Nu sitter jag och kollar på Jersey Shore och myser i min onepice. Men vi hörs sen ! ;*
PUUUUUSS
älskar dig, bästavän för alltid och längra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0