Tjeeeena !



Hej.
Igår så tog jag bussen som gick 20 i 3, när jag kom fram till station så träffade jag Millan och Emilia. Sen kom Ida,Elice,Elin och Ebba ! Så tog vi bussen hem till mig, satt ett atg och snackade lite. Sen drog jag, Elice, Ebba och Emilia till ICA för att handla myys ! NÄr vi kom hem så käkade vi tacos! Sen gick vi ut och tog massa bilder, vi tog nnågra bilder i ett parkeringshus :ö Sen gick vi in kollade lite på idol, vi tog fram lite chips, gurka, morötter och dipp ! :) Sen kollade vi på ensam hemma. Imorse när vi vaknade så vi käkade vi frukost. Nu har alla åkt hem och jag sitter vid facebook, ska göra lite läxor snart... Får se vad jag gör lite senare iag då :)
Vi hörs sen. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0