Baby i tell ya.. !

Hej.
Sorry för ingen uppdatering ! Det ska bli bättre, men ja idag så var det ju skolan lika tråkig som valigt. Men efter skolan så tog jag och Maja bussen hem till mig. När vi kom hem så satte vi oss vid datan och så kollade vi på tv. Sen efter ett tag ringde Kevin mig och frågade om vi ville träffa han och Jocke, så dom tog bussen till mig och när dom kom så gjorde vi inte så mycket. Sen åkte dom och jag drog till träningen. Nu har jag duschat ocg fixat mig, men nu så ska jag kolla efter ett recept. Så vi hörs imorgon !
Puss :*

älskar dig :love:

Kommentarer
Postat av: k

Lägg in fleeer bilder söt, :*

2011-10-04 @ 08:36:31
Postat av: Anonym

allt bra?:=)

2011-10-04 @ 09:29:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0