Hejdå kalla gråa Sverige, och hej varma sköna gran canaria !

Hej !
Idag efter skolan så drog jag och Maja hem till mig och målade naglarna lite, packade lite mer och så käkade vi kladdis kakis ! :) Vid typ 5 så kom Majas pappa och hämtade henne. När hon hade åkt så packade jag klart och den så packade jag mitt handbagage. När mamma kom hem så åkte vi till Björn och käkade taccos :) Sen körde mamma mig till pappa och så kollade vi på idol. Nu sitter vi och kollar på nån film, vet inte vad den heter.... Ska väl snart gå och lägga mig, för om 5 timmar och 30 minuter så är jag påväg till Arlanda med min pappa och bästavän ! Medan jag är borta så kommer Lisa att blogga åt mig, skit snällt ! Men jag kommer tillbaka om 1 vecka ! Kommer sakna alla skit mycket, men mest Kevin ! Men ska sova nu ! Kanske bloggar från Arlanda ! Om inte så ses vi om 1 vecka !
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0