Jag har bara 3 ord att säga dig! JAG ÄLSKAR DIG !♥

Hejsan När vi kom till centrum så gick vi till subway så käkade vi. Efter det så drog vi först till glitter och sen till waneys coffé, eller ja hur det nu stavas :ö hahahaha.. Sen skulle Lisa köpa tuggomi, sen drog vi till station och tog tåget till Norrviken. När vi kom till Norrvikens ip så såg vi ju alla i laget, men vi såg Anton L, Elias, Oliver, Oskar, André, Theo, Jesper och Viktor :) Tror det var alla iaf ;) När matchen var slut så körde Björn hem Ebba och Lisa sen när vi kom så åt jag lite och ligger jag i sägen och kollat på tv. Vill ha dig kevin in my bed! :) Men ska fixa mig för att sova nu så vi hörs imorgon :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0