♥kevin jonsson♥

Hej alla sötisar ! :*
Idag när jag vaknade så gick jag upp och käkade och så fixade jag mig, sen körde mamma mig till skolan och så mötte jag Maja där. Så drog jag till gympasalen och hade elevhälsa efter det hade jag so, lunch sen engelska. Efter engelskan så sprang jag till busse.. :ö När jag kom så gjorde jag inte så mycket, satt och kollade på tv. Sen ringde Ebba mig och frågade om jag ville kolla på min älsklings träning så då gjorde vi det emn vi fixade oss inför våran träning för vi hade precis efter :) Jag tog bussen från mig och mötte Ebba vid skolan sen så tog vi bussen till bippen och precis när vi kom dit så började det spö regna men det gjorde ingenting för jag blev varm när jag såg Kevin ! :) Efter träningen så drog jag hem och käkade middag och nu blir det glass och tv. Kevin jonsson är så smexig!  Vi hörs imorgon :*
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0