liiiisa här!


tjaaa, lisa här nudå!
Erica har ju åkt iväg till Gran Canaria.. skönt!
Hon frågade mig om jag kunde blogga åt henne medans hon var borta.
Men iaf, jag kom nyss hem.
Har varit hos min pappa och hämtat kläder, laddare, min data osv, och så har jag
handlat med mamma :)
Juste, på vägen hem från ICA så var det nått cp som låg bakom oss och när vi
skulle svänga så åker han förbi och pekar finger för att inte vi släppte "förträdde" typ,
HAHAHA vilket jävla mongo, ni skulle sett hur ful han va!
A, men nu ska jag kila vidare, skriver mer sen.
(gjorde en ny kategori när jag bloggar erica, hoppas det är okej,
om inte så ta bara bort den sen när du kommer hem)

Besök min blogg hära --> http://liisses.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0