SÅ JÄVLA GLAD!

HEJ !
Idag efter skolan så drog jag Ebba, Lisa och Sepideh till donken. Sen drog Sepideh..:( Och jag Ebba och Lisa drog till södervik och kollade på min älsklings träning! Sen drog vi hem till Ebba och mötte Sepideh, sen efter ett tag så mötte vi min älskling ! Sen så skulle vi dra till sandavägen för att att möta Linus...När vi kom hem så skulle Lisa och Sepideh hem för vi var tvugna att gå så långt så det tog låååång tid... :( Men när vi gick in så kollade vi på Big Daddy :) När den var slut så gick vi ut och då var klockan 10 typ, och efter ett tag så kom mamma och hämtade mig. Kom hem för kanske 10-15 minuter. Ska fixa väskan till imorgon eftersom jag har cup imorgon.Efter cupen ska jag typ träffa Kevin Ebba och Linus igen, eller jag ska dra till Ebba iaf eller så kommer hon till mig. Ska typ sova hos henne eller hon hos mig :) Roliigt roliiigt ! Men ska fixa mig för sängen nu :) Vi hörs imorgon kanske :)
Puss :*


Älskar dig Kevin, kommer alltid att göra älskling ! :* :love:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0