såklart jag bli avundsjuk när hon kramar dig, för i dom sekundrarna så har hon hela min värld i hennes armar

Hej.
Imorse när jag vaknade så fixade jag mig och så, sen kom farmor och hämtade mig så körde hon mig till tandläkaren. När jag kom dit så fick jag vänta en stund sen fick jag kom in, inga hål ! hahaha man är ju fett grym ;) Sen hade jag elevhälsa så jag gick den, efter det hade jag so. Sen hade jag lunch, och typ alla killar i 9:an bankade på dörren så vissa lärare blev skit sura. Men jaja det var pannkakor till lunch, gott :) Efter det hade vi engelska... Efter engelskan så sprang vi till busshållsplatsen och nu är vi hemma hos Maja. Skulle ientligen vara med älskling men han blev sjuk :( Krya älskling min ! <3 Ska vara social mot Maja nu :)
Puss :*

Kevin Jonsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0