Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar♥

Hej.
Slutade kvart över 2 och då så drog jag Maja och Lisa till busshållsålatsen. Sen så drog jag hem till pappa och hämtade min vinterjacka, för ikväll så ska jag Ebba, Lisa och Aline dra till Norrviken och kolla på Kevins match. Men snart så kommer nog Lisa ringa mig och säga när vi ska dra, för först så ska alla vi träffas och dra till centrum och typ fika och kolla lite... Sen så drar vi till stationen och tar tåget därifrån till Norrviken och så går vi till planen och kollar på match, sen när den är slut så kommer min mamma typ och hämtar oss. När jag kommer hem så ska jag nog inte göra nått speciellt. Men nu så sitter jag i soffan och kollar på tv och är inne på fb :) Men vi hörs sen ! :*
Puss :love:

:love:


Kommentarer
Postat av: lisa

sötisar! :)

2011-10-05 @ 16:25:38
URL: http://liisses.blogg.se/
Postat av: erica

haha, tack lisa :)

2011-10-05 @ 22:38:49
URL: http://roseenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0