fysträningen

Hej!
Idag i skolan så hände inget speciellt, men efter skolan så åkte jag och Maja hem till mig så mötte ALINE ! Som äntligen har kommit hem från Jamaica ! Så gick vi hem till mig och lagade mat, sen fixade jag och Maja lite efterrätt! Har saknat henne grymt mycket! Men ja sen vid kvart i 5 så åkte Maja hem. Så började jag och Aline byta om inför 75 minuters fysträning. Det var skönt att träna, roligt och jobbigt på samma gång ;) Efter fysen så körde pappa hem mig, när jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat. Nu är hon nämneligen och handlar :) Imorgon har jag en kort skoldag, slutar 12.25 :D Men jag hade tänkt börja med typ dagens babe/haff/snygging här på bloggen så kommenter vad ni tycker ! :*
Kollar på Mean Girls nu, så ska fortsätta kolla ! :* vi hörs sen !
puss:*

ta mig tillbaka ! NU !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan så söt blogg du har! :) Om du vill kan du va med och tävla om en navelpiercing för 500kr till kanske dig själv eller någon du känner.

Puss på dig :)

2012-01-23 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0