gästbloggning

Erica bad mig gästblogga så nu gör jag väl det ;) Hon sitter bredvid mig & plattar håret just nu!

Vill också passa på att säga att Erica är min bästavän & vi har kännt varandra i typ 4 år, hon ger mig alltid ett leende på läpparna. & konstigt nog har våra föräldrar blivit tillsammans, alla tjejers dröm typ! Vi är lyckliga med varandra & hon är min allra bästavän, jag kan säga allt till henne. Verkligen allt! kan inte ljuga för henne eller något. Vi har många underbara minnen tillsammans, när vi var "små" eller ja när vi gick i fyran.. så tog vi massa fjortis bilder tillsammans med Moa, & vi hade en blogg som hette typ "Barbiiiesar" hahah! Sen i 5an var vi nog inte lika mycket, eller ja det var då jag skickade ett mail till henne på hotmail.se hah, så skrev jag " vill du bli min brevis, du kan få hänga med mig & mina kompisar på rasterna om du vill " fyfan va sött ju. Så i 6an bråkade vi om en onödig sak, alltså vääääldigt onödig! Men i slutet av 6an började vi bli kompisar igen. Vi ägnade hela sommarlovet åt varandra, min bästis & lillasyster! Vi hade sjukt mycket planer inför 7an, vi skulle vara med varandra hela tiden vara lika dana osv. & nu har vi massa planer i framtiden, flytta ihop med våra föräldrar, åka utomlands med varandra igen & allt sånt dära. Juuuuste jag har följt med henne & hennes pappa Janne till gran canaria, där vi var i en vecka. Hade det såååå kul! vill verkligen åka dit igen faktiskt, men då med mamma Nora & Ebba också. Nu förtiden är vi med varandra varje dag i skolan (vi går i samma klass) & vi är med varandra varje dag efter skolan också, eller ja oftast! Jag mår super när jag är med henne, våran humor slår allt & alla!
~ Du är min bästis & jag älskar dig över allt annat på hela jorden, skulle inte klara mig utan dig hjärtat.
klicka här om du vill komma till min blogg

Kommentarer
Postat av: erica

åh, majsan ! älskar dig också ! DU OCH JAG FÖRALLTID ! <3 <3 började gråta frö det var så guligt :$ <3

2012-01-12 @ 18:22:29
URL: http://roseenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0