hos mayo

HeJ !
Gulligt smeknamn till min bezztis ! Men ja igår så firade vi min pappa och Anettes 2 månadersdag :) Jag och Maja hade bakat en "tårta" , vi hade det jätte mysigt iallafall. Men sen på kvällen så spelade vi "med andra ord " det är ett brädspel. Sen vid 1 tror jag så satt jag och Maja och kollade på one tree hill, vi kollade klart på säsogen och då skulle jag ladda ner en til säsong men då funkade inte internet ..-.- Men ja då gick vi och la oss, vaknade för nån timme sen. Vi har käkat frukost/lunch . Nu ligger vi i Majas säng och kollar på tv medans jag laddar ner one tree hill. Idag så skulle vi kanske träfffa Linus och Simon, men det blev typ inte så.. Så om nån vill träffa mig och Maja så smsa eller skriv på fb !! :D Men ikväll så kommer gäster hem till mig. Men nu så ska ja vara lite social mot Maja, eller :ö haha, men nu så ska jag brotta ner henne ;ö haha vet inte.. ?  men aja PUSS

läääääääääääääääänge sen !!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Är era föräldrar tillsammans? :)

2012-01-07 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0