Majas säng :ö

Shaa
Nu ligger jag i Majas säng, med henne såklart.. Fast hon sover :) Så söööt när hon sover, men aa. Idag ska vi träffa Simon L och Linus tror jag ;) Sen vid halv 5 sk vi göra en sak som jag inte får säga just nu....:( Aja, men när Maja vaknar så äter vi frukost och fixar oss osv osv. Juste igår när jag vaknade så åt jag frukost, sen åkte jag och pappa och växlade pengar. Efter det så gick vi in till centrum, så fick jag en tröja och en almanacka av pappa. Sen handlade vi mat och så tvättade vi bilen i biltvätten. Efter det så åkte vi hem till Maja, för pappa hade köpt blommor till Anette :) När vi kom dit så öppnade jag dörren till Majas rum så ligger hon och Jenni och sover , hihi Sötnosar.. :* När vi kom hem så var klockan 12 och då fixade pappa lunch, och sen vid 10 över 2 kom Maja till mig så körde pappa oss till vilunda badet vid halv 3 så badade vi till 5. När vi badat så kom Majas mamma och hämtade oss, så åkte vi hem till Maja och så åt vi mat. Sen kollade vi på dum dummare på 6:an. Men vid 10 kom pappa och då åt vi cupecakes, som vi hade bakat. Efter det så spelade vi "med andra ord " haha as kul ! Men ja nu ska jag kolla Facebook ;) puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0