Söndag

Hej
Förlåt för dålig uppdatering sen här veckan, men idag när jag vaknade så åt jag och Maja frukost sen så åkte vi till Majas kusin som har fyllt år. Vi var där i nån timme, sen körde Majas mamma oss till mig så bytte jag om lite. Sen så gick vi till Pedman så gick han och Ivan ut så drog vi till Maja. När vi kom dit så kollade vi på "jag saknar dig" började gråta som vanligt. Efter vi sett den så kollade vi på ice age sen åt jag och Maja middag så gick Pedman och Ivan hem. Så körde vi hem Maja,Nora och Ebba till deras pappa, sen åkte jag och Anette till Mickan och lämnade lite saker, så åkte vi hem så kom pappa hem och nu sitter jag vid datan och kollar runt på fb. Men nu har jag inget mer att säga, puss hörs imorgon <3

Följ mig på instagram rosen98 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0