systrar i jeans 2 - andra sommaren

hej!
Förlåt för dålig uppdatering....
Idag så var första skoldagen, wiho -.- Men ja det var en okej dag förutom att Maja inte var där.. :( Hoppas att hon mår bättre snart iallafall :* Idag efter skolan så hämtade min mormor och morfar mig i skolan för jag hade inget nytt busskort.. Men sen när jag kom hem så efter ett tag så frågade Lisa om vi kunde träffas, så kom hon hit. När hon kom hit så åt vi lite, sen kolade vi på one tree hill :) Hon gick vid 7 och då följde jag med henne en liten bit, och när jag kom tillbaka så kollade jag runt på datan lite. Mamma kom hem för en stund sen och nu gör hon middag och jag sitter och kollar på systrar i jeans 2 - andra sommaren det är en sjukt bra film. :) Nu blev det nyss pause men ska kolla på facebook lite och sånt. Puss :*


Alla har varit små nån gång.. :* :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0