Hej..

..Idag så är det ju måndag och det betyder ny vecka nya tag, vanlig skoldag blir det. Efter skolan så åker jag hem till pappa och äter lite mellis osv. På kvällen så har jag träning och efter det så åker jag hem och duschar sen packar jag en väska och så åker jag och pappa till landet. När jag kommer dit så kommer det säkert i bli så bra uppdatering, eller isf från mobilen för kommer inte ta med datorn.
Imorgon fyller jag ååååår, wiiie fjortis ! hahah, nej skoja.. Men då ska jag och pappa ha en dag tillsammans, för vi ska åka shoppa osv. När vi kommer hem från landet så får jag fixa lite till kvällen för ska ha kalas med släkten.
Ja men nu så måste jag stänga av datorn för ska åka till skolan nu :*
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0