Måndag..

Hej !
Förlåt att jag inte har bloggat nu under helgen men har haft match och sen har vi flyttat !! :)
I lördags när jag vaknade vid 7 så gick jag ut med min mormor och morfars hund. När jag kom tillbaka så käkade jag frukost och böt om till matchen. Tyvärr blev det förlust... Men efter matchen så vare bara hem duscha byta om sen skulle vi till lägenheten :) Sen när vi flyttat klart nästan allt så blev det pizza osv :)
I söndags så fortsatte vi flytta, fast sen vid halv 11 kom Mickan och hämtade mig och Lisa så åkte vi till gudstjänsten för Noel skulle få sin bibel :) Efter det så skjutsade Mickan hem Lisa sen mig så fixade jag saker i mitt rum :) Gjorde inte så mycket mer på kvällen :) Imorse när jag vaknade så fixade jag mig, käkade frulle sen gick jag till bussen :) Efter skolan idag så kommer mamma och hämtar mig och Maja så åker vi till pappa så byter jag om och sen konfa :)
Det var lite om helgen och vad som händer idag :* puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0