Stressigt

Hej
I måndags bloggadejag inte för måndagar är gansla stressiga för mig. Igår hade jag träning och det gick jätte bra ! :) 
Sitter i soffan nu och lyssnar på musik, börjar 10.05 idag så det är skönt, tar bussen som går 11 över 9, möter Maja vid centrum sen tar vi bussen tillsammas. Efter skolan blir det hem äta något sen träning. 
Efter träning åker jag hem och duschar, fixar mig sen ska vi fira Jocke :) Så kommer inte blogga så mycket ikväll. Om det är nån som kan sätta in header på bloggar, så kan ni kommentera, skriva till mig på kik rosen98 eller nå mig på Facebook Erica Rosén. Vore jätte gulligt om jag kan få lite hjälp ! 

Hoppas ni får en bra dag ! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0