En bild säger mer än tusen ord.

Hej !
Idag när jag vaknade så käkade jag frukost, efter det så börja jag fixa mig för skulle träffa Majsan vid 2. Vid kanske tio i 1 så gick jag ner till Maddis, Adam och deras bebis för där var mamma, så körde hon mig till Maja så vi kunde hämta upp henne. Mamma körde oss till pappa för att jag skulle hämta mina pengar och mata fåglarna. Därefter gick vi till centrum och shoppade :) Jag kan lägga in bilder imorgon på vad jag köpte, men vi hade iallafall jätte kul i centrum ! VI var där i 2-3 timmar :) 
Så tog vi bussen hem till mig och tittade på 90210, tog lite bilder som jag kommer lägga upp i det här inlägget. TIll middag blev det lövbiff, crocetter och sås, det var mumsigt. VI åt hemma hos mig så kom Björns äldsta son hit. Efter middagen tog vi på oss våra kläder vi hade köpt och visa upp det. Sen dess har vi bara suttit i köket och tittat på 90210, men nu börjar vi bli trötta :) 
Hoppas ni har heft en bra lördag, så kommer alla bilder imorgon för jag har dom på mobilen. 
Puss 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0