Förlåt

Hej ! 
Förlåt att jag inte har bloggat idag men har tänkt att blogga 2 gånger, fast när jag skulle publicera det så gick det inte, bloggade via blogg.se appen. Vanlig skoldag förutom att Maja är sjuk  :( Kom hem vid 3 och då skulle jag ta lite och dricka så tappade jag ett glas på mina händer och fick glas splitter på mina händer. Men lite skråmor gör väl inget. Åkte till konfan vid tjugo i 4  så höll det på till 6. Mickan och Jonas kom och hämtade mig och körde hem mig till pappa, då fick jag ta med mig barnen för att jag och pappa skulle vara barnvakt medan Mickan och Jonas var och kollade på skolor. Vi tog det ganska lugnt hemma, käkade middag och tita på tv osv. 
Vid tjugo i 9 kom Mickan och Jonas och hämtade barnen, fast dom var kvar en stund och titta lite på tv. Klockan 9 började en film som heter "Yes Man", den är riktigt rolig ! Just saying :) Nu ska jga gå och ta bort sminket och ta myskläader och lägga mig i sängen. 
Godnatt, så hörs vi imorgon ! 

(Kommer kanske inte blogga imorgon på morgonen, isf får det bli efter skolan) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0