Friday !

Hej ! 
Det är freeeeeedag ! 
Idag så var skolan as kul, har nog aldrig skrattat så mycket på en skoldag ! En rolig sak hände på lunchen idag, jag och Maja satt och åt och så skulle vi hämta mer mat och när vi kom tillbaka så höll matvärdarna på att plocka bort mitt och Majas glas och bestick. VI fick hämta nytt, hahahaha ! Aldrig skrattat så mycket ! Resten av dagen fortsatte jätte, slutade vid halv 3 och då tog jag bussen med Maja och Oscar. Jag gick av vid rondellen och dom skulle till centrum. GIck till truckvägen och tog bussen hem därifrån, kom hem 10 över 3. Tog lite mellis då och sen har jag tittat på tv och nu ska jag titta på 90210. 
VI får se hur kvällen blir, om nån vill träffas kan man skriva till mig på kik, (rosen98)  eller på facebook om ni är vän med mig. 
Hoppas ni får en bra kväll ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0