Hemma nu men träning snart !

Tjeeeena ! 
Kom hem för 40 minuter sen och då tog jag mellis och nu håller jag på att byta om för ska på crosstraining om 1 timme. Fast måste ta bussen dit eftersom jag inte har någon skjuts. Idag så var det faktiskt kul i skolan, vi fick pannkakor till lunch, mums !
♠♣♥♦
Igår efter träningen så åkte vi och hämtade Maja sen åkte vi hem och jag duschade och käkade middag. Efter det så satt jag och Maja och pratade , titta på tv.
Imorse när vi vaknade så fixade vi oss, packa väskan och käkade frukost. Vid halv 9 gick vi till bussen och åkte till skolan. Nu ska jag packa väskan till träningen och fortsätta byta om :) 
Puss :* 

har lite roligt framför kameran innan träningen ! 



Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

Svar: tack :)
Erica Rosén

2013-01-24 @ 16:48:31
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0