Trött

Hej ! 
Förlåt att jag inte blogga igår, hade ingen ork eller lust. Gjorde inget speciellt igår efter skolan heller så det hade bara varit samma sak :) 
Imorse gick jag upp halv 8 och då började jag ta på mig kläder, sminka mig och käkade precis frukost. SItter i vardagsrummet och tittar på tv och lyssnar på musik. Börjar 10:05 idag, tar bussen går typ 20 i :) 
Börjar med so sen spanska, handledning och sist arbetspass. Slutar halv 3 idag, ganska skönt ! 
Efter skolan så kommer jag ta det lugnt ett tag sen fixamig inför träning, men bloggar innan träningen ! 
Puss
Dagens outfit
Vitt linne - Cubus

Svarta tajts - 
Blåstudent tröja - min syrras ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0